Wednesday, July 27, 2011

salam ramadhan

aku memanjatkan beribu-ribu kesyukuran terhadap ALLAH taala, dgn nikmat yang DIA berikan terhadapku, dapat lagi aku menikmati hidup ini. bukan apa, diam tak diam, puasa dah nak tiba. AHLAN WASAHLAN RAMADHAN AL MUBARAK..

ape yang aku harapkan sgt puasa kali ni, dapat la aku menambahkan lagi pahala aku..
ye lah, kepada semua umat islma yang lain jugak...
bukan semestinya, time bulan puasa je kan kita nak cari pahala,
bulan-bulan lain pun kita memang tak boleh buat dosa..
tapi, ye lah, semua orang tahu kan, bulan puasa kan ade malam lailatul qadar,
so, mari lah kita semua, mencari atau menanti malam tu..

INSYAALLAH...

lagi satu amalan yang memang tak lari dari kita orang malaysia ni..
shopping raya la..
belum2 apa lagi, dah ade dah bazar2 jual baju2 nak raya..
aku dah cakap dah tak nak beli baju raya tahun ni,
tapi, mata tuh, bila lalu sebelah kedai2 baju raya ni, mcm dah nak tempah je mana satu..
hehehehee..
acah mak enon!!
entah la, rasa macam tak sangka pulak dah nak puasa..
lagi la terpikir nak raya...
memang tak lah...

kepada semua MUSLIMIN & MUSLIMAT ,
selamat menyambut ramadhan al mubarak..
semoga, segalanya lebih sempurna dari yang lepas..


0 comments:

Post a Comment

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com